portfolio

Visuele identiteit

Een herkenbaar merk versterkt het imago. Door de verschillende bouwstenen (logo, illustratie, fotografie, kleur, taalgebruik e.d.) consequent en in samenhang toe te passen, geven ze stem en gezicht aan een specifieke identiteit. Een goede huisstijl sluit aan bij de organisatie én doelgroep.

Designink helpt u ook bij de bewaking van uw huisstijl door deze in alle uitingen door te voeren en te controleren. Ook een restyling behoort tot de mogelijkheden.

Logo

Aan de hand van de kernwaarden en doelstellingen van uw organisatie ontwikkelen wij merken die passen bij uw identiteit en doelgroep. Naamgeving en het deponeren van uw merk behoort ook tot de mogelijkheden. Een goed logo of woordmerk is functioneel én origineel, en komt tot stand in nauw overleg.

Campagne

Campagnes vragen aandacht voor communicatieve waarden. We bedenken creatieve uitingen die respons oproepen en de juiste doelgroepen aanspreken.

Drukwerk

De geur van drukwerk, de rasters van de litho’s gecombineerd met een kwalitatieve afwerking. Het blijft een kado om als resultaat iets tastbaars door je handen te laten gaan. Of het nu een flyer met speciale scratch-off inkt is, een unieke drieslag uitvouwfolder of een jaarverslag met veel cijfers.

Research

Onderzoek is onmisbaar voor marketing én innovatie. Design research focust op de eindgebruiker in een menselijke context. Tijdens het ontwerpproces wordt constant geschakeld tussen oplossing en praktijk. Denk aan gebruiksvriendelijke en toegankelijke documenten, concurrentieanalyse en product design.

Ruimtelijk ontwerp

Denk bij ruimtelijk ontwerp aan gevelbelettering, bewegwijzering en tentoonstellingsontwerp. Voor exposities, evenementen of retail/concept store design.

Disclaimer
De getoonde projecten zijn tot stand gekomen in teamverband met opdrachtgever en projectpartners.